Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Mart 2012 Çarşamba

kapı süsü :)






10 marifete kapı süsümü eklememişlerdi. adamlar haklı ben kendi bloguma eklemedim ki neyin linkini tıklıyorum :) hoşuma gitti ama benim kapı süsümü beğenmeleri eğer benim sayfama girip bakarlar ve bu yazıyı okurlarsa çok hoşuma (komiğime de gider ya neyse) gider. ilginize ve beğenize teşekkür eder kapı süsümü yayına sunarım:) bu arada artık o çiçekler kapı süsü değil kırmızı bir havluya monte edilecek kapı süsüm yalan oldu :) bizim cin ve şahane fikrimiz sağ olsun. ebru hocam ve ben yine döktürüyoruz havluyu en yakın zaman da çiçeklerin yapılışı ile beraber sizle paylaşacağım :) teşekkürler @10marifet.org

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş:) Hazır almaktansa kendi tasarımınızın evinizi süslemesi çok güzel olsa gerek.nerde bende o marifet:)Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, ama bence kendine haksızlık ediyorsun internetten araştırıp kurdele nakışının nasıl yapıldığını öğrenebilirsin. azıcık elin dikiş tutması yeter ben eskiden bi düğme bile dikemezdim bak şimdi elimden neler geliyo yeterki merak edip araştır sonra iş uygulamaya kalıyo. insan seve seve yapıyo :)

    YanıtlaSil