Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Mart 2012 Pazartesi

elma -üzüm sirkesinin önemi

bu aralar elma sirkesi yapımını araştırıyorum ve güzel bir site buldum.linkini veriyorum inceleyin. sirke ve sirke kullanımı benim hayatımın bir parçası oldu.nedenini video çok iyi anlatıyor. 
http://www.fiyonk.net/blog/2011/04/11/evde-elma-sirkesi-yapimi/ burdaki sayfada gayet kolay bir şekilde anlatmış. bence önemli olan birinin tarifi deneyip sonra yorumlaması. hem yazıyı kaybetmemek hemde belki sizlerinde dikkatini çeker diye paylaşıyorum.hayat kısa, önemli olan onu nasıl kaliteli yaşayabileceğimiz. doğal yaşama geçmeye çalışıyorum. ne yediğimize ne içtiğimize dikkat etmeliyiz. İleride Allah korusun ciddi bir rahatsızlığımız olmasın. ben çok korkuyorum. bazı şeylerin farkına yaş ilerledikçe varabiliyoruz. sabahları TRT 1 de Gülben Ergen in programı var orda bir ziraat mühendisi var izleyenler bilir. doğal yaşam için yapmamız gerekenleri anlatıyor. örneğin cam sil yerine kullanabileceğimiz hem elimizin altında bulunan hemde sağlıklı bir temizlik ilacı söyledi. söylüyorum....... sirke ve su içine az miktarda karbonat koyuyor. bu üçlüye muhteşem üçlü diyor. marketlerden gidip tonla para verip birde sağlıksız kalmayın diye öğütler veriyor . hadi hep beraber doğal yaşama yani eskiye dönelim. öncelikle hayatımıza sirkeyi sokalım elma yada üzüm fark etmez...market alış verişine gittiğimde bol miktarda almıştım ama bitmek üzere bir kaç tanıdıktan öğrendim yapılışı kolay ve masrafsız. yukarıdaki linkteki hanım gayet basit bir formül vermiş. ben en yakın zaman da deneyip fotoğraflarla buraya koyacağım. 
gerçekten gülben ergenin programından çok etkilendim. sizlerde izleyin bence yaşamınızı daha da kaliteli hale getirin. ben artık temizlik yaparken alkollü sağlıksız ilaçları kullanmıyorum. kullandığım tek şey sirke ve su. sirke anti bakteriyel özelliği varmış ben buna kalben inanıyorum. saçlarımı artık şampuanla yıkamıyorum. doğal sabun aldım onla yıkıyorum. durulama suyuna elma sirkesi döküyorum. belki yıkanırken hoş kokmuyor ama önemli olan benim sağlığım.bence hepimizin sağlığı önemli.  ben izlediğim ve etkilendiğim ve sevgili gülben ergenin de internete yüklediği videolardan birini paylaşacağım mutlaka izleyin.öneririm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder