Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Mart 2012 Cuma

insanın yazısının bir başkası tarafından okunması ne büyük mutluluk. 10 marifete kapı süsümü ekledim baştan ilgilenmediler diye düşünmüştüm.çok üzülmüştüm... sonra resimsiz bir yazı gönderdim çok beğendiklerini fakat link olmadığı için yayına almadıklarını söylemişlerdi. bende bunun üzerine bloguma ekledim. eklerken editörüne ufak ve sevimli bi not yazmıştım :) o da dikkate almış. sağolsun blogumdaki kapı süsüne ait yazıyı okumuş düzenlemiş. yahu ben bu işi çok sevdim keşke bu mutluluğa daha önceden ulaşsaymışım :) hakkatten çok sevdim beeee sizleride çok sevdim :) insan ayrı bir mutlu oluyor böyle ufak şeyleri görünce... her türlü teşekkür edebilirim... belki bu yazımı da okurlar bilemem ama okurlarsa da memnun olurum ;) okuyan herkese de ayrı ayrı teşekkür ederim... ne çok teşekkür ettim... neyse uzatmayayım ben battaniyemi bitireyim de yatayım artık geç oldu :) onu da eklemek için sabırsızlanıyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder