Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Mart 2012 Cumartesi

bitti :)

akşama kadar biter dememiş miydim :)))


bir kurdele nakışı havlu hikayesi daha


aslında çok dertliyim. bloguma bile zaman ayıramıyorum. kaç gündür kursta yarışma için desen arıyoruz sonunda bir desen oluşturduk çizdim ettim kumaşa geçirdim başladım bir heves yapmaya ama kumaş iğneden dolayı ayrıldı. zaten sınıftaki ayşe teyzenin gözü kaldı desenimde iki de bir ben bundan kendime tepsi örtüsü yaparım diye tutturdu. gözü kaldı :( nazar değdi. inşallah pazartesi tekrar başlayacağım inşallah bir aksilik olmazsa( hayat boyu öğrenme buket iplik 2012 yarışmasına katılacağız dua edin 1. olalım aslında mansiyon almaya bile razıyım ama ben kursa kayıtlı olmadığım için adım geçmeyecek ama benim yaptığım şey ödül alırsa mutlu olacağım bir teselli olur belki) neyse yarışmaya karar verip desen bulana kadar yaptığım güzel havlulardan biridir bu. bir tane de arkadaşıma yaptım ama o hala almaya gelmedi havlusunu

23 Mart 2012 Cuma

nişan yastığı



ümran teyzenin oğluna yaptığı nişan yastığı....

yaptım olacak :)


söylemeden geçemeyeceğim elma sirkesini yaptım bakalım 20 gün sonra tekrar olmuş mu olmamış mı söylerim

kapı süsü = havlu demek:)



bitince çok şahane bir şey olacak ama bitince... yani daha bitmedi oda kısmetse pazartesi bitecek :) ne çok iş bitirdim ben beee pess valla

ahhh ahhh bugünü hiç unutmayacağım :)





dün gece saat 1e kadar uğraştım sonunda bebek battaniyesinin (yorgan demek daha doğru sanki :) işlemesini bitirdim geldik ayıcığı kondurmaya. neyse kestik biçtik. ayıyı polara teğelledik başladık dikmeye. dikmesine diktikte bizim ayı uçmuş poposu fırlamış ayaklar havada :) dedik bunun bacaklarından asılalım aşağı indirelim dedik olmadı. kursta da  kimse kalmadı. saat 5 oldu biz ayıyı son bu hale getirdik.hocamdan allah bin kere razı olsun.hakkını helal eder inşallah. birde üstüne anahtarı bulamadık.ahh ahh hocam benim yaa çok üzüldüm bugün. neyse umarım beğenirsiniz sıra yastıkta onuda yarın bitirdim mi işim kalmıyo hadi bakalım çiçek abbasımız hayırlı olsun
insanın yazısının bir başkası tarafından okunması ne büyük mutluluk. 10 marifete kapı süsümü ekledim baştan ilgilenmediler diye düşünmüştüm.çok üzülmüştüm... sonra resimsiz bir yazı gönderdim çok beğendiklerini fakat link olmadığı için yayına almadıklarını söylemişlerdi. bende bunun üzerine bloguma ekledim. eklerken editörüne ufak ve sevimli bi not yazmıştım :) o da dikkate almış. sağolsun blogumdaki kapı süsüne ait yazıyı okumuş düzenlemiş. yahu ben bu işi çok sevdim keşke bu mutluluğa daha önceden ulaşsaymışım :) hakkatten çok sevdim beeee sizleride çok sevdim :) insan ayrı bir mutlu oluyor böyle ufak şeyleri görünce... her türlü teşekkür edebilirim... belki bu yazımı da okurlar bilemem ama okurlarsa da memnun olurum ;) okuyan herkese de ayrı ayrı teşekkür ederim... ne çok teşekkür ettim... neyse uzatmayayım ben battaniyemi bitireyim de yatayım artık geç oldu :) onu da eklemek için sabırsızlanıyorum......

21 Mart 2012 Çarşamba

kapı süsü :)






10 marifete kapı süsümü eklememişlerdi. adamlar haklı ben kendi bloguma eklemedim ki neyin linkini tıklıyorum :) hoşuma gitti ama benim kapı süsümü beğenmeleri eğer benim sayfama girip bakarlar ve bu yazıyı okurlarsa çok hoşuma (komiğime de gider ya neyse) gider. ilginize ve beğenize teşekkür eder kapı süsümü yayına sunarım:) bu arada artık o çiçekler kapı süsü değil kırmızı bir havluya monte edilecek kapı süsüm yalan oldu :) bizim cin ve şahane fikrimiz sağ olsun. ebru hocam ve ben yine döktürüyoruz havluyu en yakın zaman da çiçeklerin yapılışı ile beraber sizle paylaşacağım :) teşekkürler @10marifet.org

19 Mart 2012 Pazartesi

elma -üzüm sirkesinin önemi

bu aralar elma sirkesi yapımını araştırıyorum ve güzel bir site buldum.linkini veriyorum inceleyin. sirke ve sirke kullanımı benim hayatımın bir parçası oldu.nedenini video çok iyi anlatıyor. 
http://www.fiyonk.net/blog/2011/04/11/evde-elma-sirkesi-yapimi/ burdaki sayfada gayet kolay bir şekilde anlatmış. bence önemli olan birinin tarifi deneyip sonra yorumlaması. hem yazıyı kaybetmemek hemde belki sizlerinde dikkatini çeker diye paylaşıyorum.hayat kısa, önemli olan onu nasıl kaliteli yaşayabileceğimiz. doğal yaşama geçmeye çalışıyorum. ne yediğimize ne içtiğimize dikkat etmeliyiz. İleride Allah korusun ciddi bir rahatsızlığımız olmasın. ben çok korkuyorum. bazı şeylerin farkına yaş ilerledikçe varabiliyoruz. sabahları TRT 1 de Gülben Ergen in programı var orda bir ziraat mühendisi var izleyenler bilir. doğal yaşam için yapmamız gerekenleri anlatıyor. örneğin cam sil yerine kullanabileceğimiz hem elimizin altında bulunan hemde sağlıklı bir temizlik ilacı söyledi. söylüyorum....... sirke ve su içine az miktarda karbonat koyuyor. bu üçlüye muhteşem üçlü diyor. marketlerden gidip tonla para verip birde sağlıksız kalmayın diye öğütler veriyor . hadi hep beraber doğal yaşama yani eskiye dönelim. öncelikle hayatımıza sirkeyi sokalım elma yada üzüm fark etmez...market alış verişine gittiğimde bol miktarda almıştım ama bitmek üzere bir kaç tanıdıktan öğrendim yapılışı kolay ve masrafsız. yukarıdaki linkteki hanım gayet basit bir formül vermiş. ben en yakın zaman da deneyip fotoğraflarla buraya koyacağım. 
video
gerçekten gülben ergenin programından çok etkilendim. sizlerde izleyin bence yaşamınızı daha da kaliteli hale getirin. ben artık temizlik yaparken alkollü sağlıksız ilaçları kullanmıyorum. kullandığım tek şey sirke ve su. sirke anti bakteriyel özelliği varmış ben buna kalben inanıyorum. saçlarımı artık şampuanla yıkamıyorum. doğal sabun aldım onla yıkıyorum. durulama suyuna elma sirkesi döküyorum. belki yıkanırken hoş kokmuyor ama önemli olan benim sağlığım.bence hepimizin sağlığı önemli.  ben izlediğim ve etkilendiğim ve sevgili gülben ergenin de internete yüklediği videolardan birini paylaşacağım mutlaka izleyin.öneririm...

17 Mart 2012 Cumartesi

otomobil uçar gider ( sanki karanlık bi güç arabamı kaçırıyo :)

çooooooooook güzel mi güzel, şeker mi şeker bir şey olacak.... :)

tarçınlı kurabiye :) en sevdiğim

tarifini merak eden olursa yazarım ama çok kolay bir tarif ve bende çooooook severek yapıp afiyetle yiyorum :p